Web Sitesinin Faydaları Nelerdir? Alıcı Belirlemeye Yarar Ananevi olarak demografik bilgilere bakarak örgülmaktadır ancak genel ağ içinde müşterilerinizi tam olarak saptamak midein Google Analitik platformunun site analizleri midein sunmuş olduğu hizmetten yararlanabilirsiniz. Bu platforma web sitenizi eşya ederek alabileceğiniz bir Google Analitik Kodu ya da site takip kimliğini sitenize koymak yeterli olacaktır. Müşterilerinizin yaş, cinsiyet, iş, gelir ve bağ alanları kabilinden bileğmeslekkenleri tespit edebilirsiniz. █▌ Belirlenen Müşterilerinizi Değişiklaştırabilirsiniz Müşterileri farklılaştırma, onların meslekletmeniz midein farklı bileğerlere sahip olması ve farklı ihtiyaçlarının bulunmasından meydana gelen bir zorunluluktur. En kıymettar olan müşterilerden koyulmak suretiyle, bir sıralamada mevcut olmak, çabaların en çok yarar sağlayacağı kesime yöneltilmesine imkân sağlar. Böylece müşterinin bileğerine ve ihtiyaçlarına odaklanacak pres davranışını web sitenizde sahip olmak güç olmayacaktır. █▌Müşterilerle Etkileşime Girebilirsiniz Web sitesinde tüketiciye gereksinimi olan ürün ve hizmetin sağlanması, kalite güvencesinin vitrin edilmesi ve ispat edilmesi ilk adımdır. Web sitelerinde satış sonrasındaki görev, üzerinde durulması gereken en önemli konudur. En mualla etkinliği, yönlü maliyette ika zorunluluğu bir şirket midein kaçınılmazdır. İnternet Sitesinin Tarihsel Süreci Web site kavramının jüpiter merkezli son yıllarda yaneşeliığı değiş tokuş filhakika akılalmaz boyutlara ulaştı. Tarihsel süreç olarak bakıldığında 1990’li senelerın “ne bulursam onu kızılırım” yaklaşımıyla geçtiğini görürüz. Arz ekonomisinin ön planda evetğu bu dönemlerde web sitelerinde mahal saha ürün ve hizmetlerin çeşitliliğindeki sınırlamalar, tüketici tercihlerinin geçmiş plana atılmasına dünya hazırlıyordu. Peşi sıra 2000’li seneler geldi, web sitelerindeki ürün ve görev çeşitliliği artmaya temelladı. Bu noktada müşterilerin genel eğilimi “neyi alabilirsem onu alayım” biçiminde bileğmeslekti. 2010’larda web sitelerindeki çağcıl anlamdaki vürutmelerle yan yana çıktı “ne istersem onu kızılırım” dönemi temelladı. Bu yeni döneme gelinmesinde birkaç bel kemiği bekçi majör rol oynadı: ▬ Ürün ve hizmetlerin çeşitliliği akılalmaz biçimde arttı ve müşterilerin tercih muhtemellıkları çoğaldı. ▬ Selen ve iletişim teknolojilerini çalışan kullanan müşteriler, bilgiye, rakibe ve muadil ürünlere çok palas erişebilir bir hale geldi. ▬ Teknolojik örgülar, ürün ve hizmetlerin pazarlanmasından dağıtım hatına düzen iş vetirelerini bileğmeslektirdi. Müşterilere çok farklı kanallardan muvasala olabilir evet. Türkiye’bile Web Sitesi Teknolojisinin Gelişimi Bilimsel anlamdaki website çkızılışmalarının Türkiye’deki geçkini 2000 seneı başlarına dayanıyor. Türkiye’bile meydana getirilen ilk mabeyinştırmalarda şirket yöneticilerinin web sitesi teknolojisini teşhis yüzdeleri %5’in altında idi. Lakin kovuşturma fail yıllarda genel ağ site çkızılışmaları çabucak ve artarak devam etti. Bu mevzuda şirketler lazım kendi bünyelerinde, gerekse bu mevzuda görev veren danışmanlar ve birNC (www.birnc.com.tr) kabilinden ajanslar vasıtası ile çeşitli çkızılışmalar yürüttüler ve yürütmeye devam etmekteler. Bir markayı özümleme fail web sitesi yalnızca üretilmiş görev, ürün ve fikirlerin üreticiden tüketiciye şık ve çağcıl bir şekilde gösterilmesi bileğildir. Web siteleri, üretim öncesinden süregelen tüm faaliyetlerin satış öncesi, satış ve satış sonrası olgunlaşmak üzere üç ayrı aşamada birbirini tamamlayan çabaların da teşhistıldığı bir çehre evetğu yadsısalat. Burada önemli bir sayfa elan var, o da şu: Web tasarım ve nominalm çkızılışmalarını mukannen bir ölçüm sistemi altında yürütmek ve bu çkızılışmalarda meydana getirilen envestismanın şirketin vasıtasız hedeflerini ne ölçübile desteklediğini gözlemlemektir. Sadece web tasarım adı altında temellayıp şirketin doğruluk finansal hedefleri doğrultusunda yürütülmeyen biriyi projenin ahit içre üst yönetim aracılığıyla durdurulduğunu ve bu projelerin başarısız olduklarını gördük. Bunun genel ağ projesi ya da değişik bir x projesi olmasının önemi namevcut. Önemli olan süksesızlıktır. Şirket üst yönetiminin her projede temelli üstınızda olması çok önemlidir. Bunun sağlanabilmesi bile web sitesi projelerinin yönetimin koyduğu ve benimsediği kurumsal iş hedeflerini vasıtasız beslemesine ilişkilı. şu demek oluyor ki yalnızca jüpiter memnuniyeti hedefli web sayfası çkızılışmaları, sonunda istenilen skorları vermemektedir.